Nederlands    English    Berichten  

Indexering

We zijn te vinden op Google (en ja ook wel op Yahoo, en ook op altavista maar is nou niet echt belangrijk, wel?). Ok, je kan ons niet vinden als je alleen maar naar "R.A.F" zoekt en "R.A.F-clan" is ook niet genoeg, tenzij je de "" erbij gebruikt dan kan je ons wel vinden maar zijn we de 8ste hit in Google (wel eerste in Yahoo trouwens...en ergens in de twintig in altavista) dit komt vooral doordat ik de meta info nog niet helemaal goed had een week geleden, pas als je naar "r.a.f dod css" zoekt (zonder de "") dan zijn we de eerste hit.
Het vreemde is dat als je op sl4rtyb4rtf4st zoekt meteen de eerste hit de juiste is. Dit komt vooral doordat de manier waarop ik Slartibartfast heb geschreven schijnbaar redelijk unique is op internet en er blijkbaar wel een stel RAF clans zijn (vooral in Duisland...)
Het kan best zijn de we al eerder beter geindexeerd waren maar dat ik het gewoon niet hebt gecontroleerd, maar ik ging vanmiddag kijken en toen kwam ik er achter dat we redelijk goed te vinden waren.
PS: verdorie Sl4rtyb4rf4st indexeerd de R.A.F site nu als tweede....#$%$#@%*#$%()

Sl4rtyb4rtf4st 22-02-2007


DoD extravaganza

DoD scoreTwee avonden van waarschijnlijk 5 uur of meer DoD spelen zitten erop. De GF is nog in Utrecht maar komt morgen terug dus dat ik 5 uur achter de PC zit te gamen gaat ze dan niet waarderen. En eerlijk gezegt is het ook wel weer genog geweest. MrOfficer was er vanavond niet bij, wat wel een beetje appart was, waarschijnlijk uitgeput van zijn gewerk.
We hebben redelijk wat servers aangedaan waar met noggal apparte mappen, wel geinig op zich die oranje mappen...het gaat je na een tijdje eigenlijk ook gewoon om de gameplay en niet persee om het uiterlijk....het is natuurlijk wel leuk maar het hoeft niet van me.

Trouwens even iets heel anders; voordat ik begon met het maken van deze website had ik mijn Internet Explorer al ge-upgrad naar IE7, wat op zich een grote stap voorwaards is voor Microsoft. Alleen dit had wel tot gevolg dat ik geen IE6 meer had om de website in te checken. Nou kwam ik vandaag een site tegen die de oplossing hiervoor bied, geen Virtual Machine en dat gezeur, nee gewoon verschillende instalaties voor IE3.0, 4.01, 5.01, 5.5, 6.0 die je dan naast elkaar kan gebruiken. Echt ideaal. Wat een beetje minder ideaal is is dat ik deze site in IE6.0 bekeek en het niet helemaal klopte... Op zich valt het mee, er is alleen een probleem mat de background image (logo) die zich om een of andere reden gaat herhalen in andere divs, blijkbaar vinden de oudere IE versies het noodzakelijk om als er eenmaal een achtergrond plaatje is toegekent dat die dan in alle divs moet worden weergegeven ofzo... Ik denk dat de oplossing is om expliciet geen background image toe te kennen...misschien helpt dat...we zullen zien.
Ciao for now

PS: "* {background-image:none;}" heeft het meeste opgelost, ik zie alleen nog een irritant stukje van het R.A.F-logo onder bij de berichten van deze pagina... Heb ook nog een kleine verranderingen gemaakt in hoe de site er in IE6 en lager eruit ziet (footer) en een suggestie toegevoegd aan de start pagina voor Internet Explorer gebruikers (die zie je dus alleen als je IE begruikt)...wil ook mijn steentje bijdragen aan het bevorderen van het markaandeel van Firefox (of Opera).
Er zijn nog steeds een paar problemen, vooral met de padding en margin van sommige elementen maar dat los ik later wel op.
PPS: het bijwerken van het engels talig onderdeel schiet er een beetje bij in, het is toch wat meer werk dan ik had gedacht...misschien moet ik de berichten eerst maar in Engels schrijven en daarna naar Nederlands vertalen...

Sl4rtyb4rtf4st 17-02-2007


Crysis

Ik ben er mee begonnen, het noemen van andere games, dus dan kan ik er ook best mee verder gaan. Ik wil eigenlijk twee games noemen die me opgevallen zijn en waarvan minstens 1 je niet ontgaan kan zijn, namelijk Crysis en Alan Wake. om te beginnen met crysis...

CRYSIS
Dit is een game (nog in ontwikkeling) van de makers van FarCry, ja dat kent iedereen nog wel. Alleen al het feit dat het wordt gemaakt door de makers van FarCry zou genoeg zijn om op zijn minst enthousiast te worden. Als je dan de nu al beschikbare filmpjes bekijkt dan wordt de noodzaak van nieuwe hardware bijna acuut.
Synopsis; Er stort een enorme asteroïde neer op de aarde in de buurt van Noord Korea. Vreemd genoeg heeft dit niet de verwachte destructieve gevolgen. Het Noord Koreaanse leger neemt het eiland waar de asteroïde is neerstort in bezet. Jij bent lid van een elite eenheid van het Amerikaanse leger en wordt op het eiland gedropt om uit te zoeken wat er allemaal aan de hand is. Terwijl je er bent ontstaat er vanuit de asteroïde een krachtveld waarbinnen de temperatuur drastisch lager is dan de omgeving en wordt het duidelijk dat er sprake is van een buitenaardse invasie. crysisJouw taak en dat van je team is om het schip dat uit de asteroïde te voorschijn is gekomen binnen te dringen en een einde te maken aan de invasie.
Net als in FarCry gaat het om een FPS, maar omdat het natuurlijk wat verder in de toekomst is heb je beschikking tot een stel leuke gagets. Je heb een pak aan (hazard suit?) dat een mate van bescherming biedt en dat je instaat stelt sneller te bewegen, veel meer kracht te hebben of nog beter bestand is tegen damage. En dan heb je ook nog een wapen dat je aan de situatie kan aanpassen, andere scope, andere munitie, silencer, granaat werper... Ja ja, dat wordt lachen.
Maar niet de gameplay, je leuke pakje of de wapens maken Crysis interessant. De reden dat je de game wil spelen zodra je de filmpjes ziet zijn de verbluffende grafics. Het ziet er echt fenomenaal uit, bomen kunnen kapot struiken bewegen mee met je loop richting als je er tegenaan loopt allemaal echt heel mooi. Het is dan ook een DirectX 10 game waarschijnlijk(/hopelijk?) een van de eerste DX10 FPS games. De release datum is nog niet zeker maar de verwachting is dat het nog dit jaar uitkomt...niet heel duidelijk nee. Een quote van de incrysis.com website;

"Just to get it out of the way, Crytek mentioned the game won't be arriving until it is fully optimized and ready to face the gaming masses."

Wat ze daar mee bedoelen weet ik ook niet, game developers zijn nooit heel erg altruïstisch geweest en EA al helemaal niet, dus ze maken de game niet mooi uit de goedheid van hun hart... De incrysis web pagina is sowieso een goede portal voor crysis informatie, ik geef hier alleen maar een soort samenvatting. Hier kan je trouwens een verzameling filmpjes vinden...om van te watertanden...vooral deze smaakt naar meer.
Desondanks al deze verheerlijking is de kans klein dat ik zal kunnen genieten van het grafische geweld zelfde reden als een paar pagina's lager :'(

Sl4rtyb4rtf4st 12-02-2007


Alan Wake

Iets heel anders, Alan Wake. Een game van de makers van Max Payne I en II (Rockstar). Max Payne was/is een legendarische game met vernieuwende elementen (bullet-time anyone?) en een psychedelische story line die soms vreemde wendingen nam. Third-person shooting werd tot een nieuw niveau gebracht.
Alan Wake is een game met de zelfde elementen, ook al duurt het nog minstens een jaar voordat deze DirectX 10 game in de winkel ligt is het nu al duidelijk dat dit er een wordt om op te letten. Je zou de game kunnen beschrijven als een psycholigische thriller die zich uitspeelt als een film of een boek alleen dan minder lineair. Alan Wake
In de game speel je de horror schrijver Alan Wake die naar een rustiek klein dorpje (Pride Falls, Washington) is getrokken na de mysterieuze verdwijning van zijn geliefde en muze. Op advies van de psychiater hoopt hij hier weer tot rust te komen en verlost te worden van zijn slapeloosheid. Maar na aankomst in het dorp lijken zijn nachtmerries tot leven te komen, 's nachts als het donker worden achtervolgen zijn nachtmerries hem. Licht lijkt zijn enige wapen...bla bla enzo...
Klinkt allemaal heel scary, en dat zal het ook vast worden. Lijkt zich goed te lenen voor gameplay die zich binnen dromen afspeelt zoals in Max Payne ook al te zien was. Het mooie ven deze game zit hem natuurlijk in het gebruik van DX10 wat waarschijnlijk gerand zal staan voor hele mooie grafics, wat al valt af te leiden uit de paar filmpjes en ingame pics die beschikbaar zijn. Omdat de duisternis een belangrijke rol krijgt in deze game is het interessant te weten dat de game een dag-nacht cyclus kent, tijdens het spelen zal de dag langzaam in nacht verranderen en visa versa. Of deze overgangen samengaat met de bepaalde momenten in de game of gewoon om de zoveel tijd voorkomt is onduidelijk, wat wel duidelijk is is dat gedurende de game de dagen steeds korter worden en de nachten steeds langer duren. Maar niet aleen de dag/nacht cyclus is indruk wekkend het weer wordt zeer realisch weergegeven, stormen mist regen hebben een belangrijke invoed op de sfeer binnen de game. (Oude belgische preview)
Ook al is dit geen FPS toch lijkt dit mij een heel leuke game, wel creepy maar daar hou ik wel van. Ik kan niet wachten om er meer over te horen.

Sl4rtyb4rtf4st 12-02-2007


Stalker: Shadow of Chernobyl

stalker Ik weet dat het niets met CSS of DoD te maken heeft maar ik kwam deze game tegen op de website van GameSpot en de gameplay filmpjes zien er echt heel vet uit. Op de site van de developer kan je ook veel filmpjes vinden en achtergrond informatie. De game speelt zich af in de niet al te verre toekomst (2012), rond de reactor van Chernobyl. Na de ramp met de kern reactor blijken er in het gebied geheime experimenten uitgevoerd te worden, en na verloop van tijd gebeuren er verschillende onverklaarbare dingen en verschijnen er vreemde voorwerpen en wezens in The Zone, een gebied rond de reactor dat afgezet wordt door het Sovjet leger. Zelf ben je een Stalker, een soort huursoldaat slash tombraider die The Zone in gaat op zoek naar voorwerpen uit een alternatieve dimensie of zoiets. Die kan je dan weer verkopen op een soort zwarte markt.
Je bevindt je in een grote wereld waarin je vrij kan rond lopen en met andere mensen (NPCs) in contact komen. Het Rusische leger, andere Stalkers, zwarte mark handelaren en wezens/monsters uit een andere dimensie werken je tegen. Er zit ook een soort RPG element in, in de zin dat je daden gevolgen kunnen hebben later en je arsenaal en kleding kan je aanpassen met het geld dat je verdiend.
Het is nog een DirectX 9 spel maar dat zou je niet zeggen, de laatste druppels grafisch geweld worden nog ff uit DX9 geperst voordat DX10 eroverheen komt. Het spel komt in maart uit, maar ik ben bang dat voor mij het bij filmpjes kijken blijft want als je het spel een beetje soepel wil spelen zal je wel een redelijk krachtig systeem moeten hebben en mijn bak kan nog net HL2 bijhouden. Dus als iemand 800 ballen over heeft hou ik me aanbevolen :P

Sl4rtyb4rtf4st 03-02-2007


Zo Langzaam Aan...

En weer een wat vernieuwd uiterlijk, ik heb de achtergrond van de links boven in fluid gemaakt, zoals dat heet. Dit houd in dat de maat van de achtergrond lijkt te veranderen als je via de browser het letter type vergroot (Ctrl + of -). Er zijn vele methoden om dit te doen maar ik bet het op de Sliding Door methode gedaan. Ik ben tegelijk verder van en dichter bij de STEAM look gekomen; de tabjes hebben ronde hoeken maar ik heb een soort fade effect gemaakt voor de achtergrond, weet nog niet of ik daar wel blij mee ben.
Oh en ik heb de berichten die ik hier plaats maar een aparte pagina gegeven genaamd News, niet dat het echt nieuws is what so ever maar zo'n lijst met gelul op de index.html is misschien een beetje teveel van het goede...vandaar.
Ik moet bekennen dat deze veranderingen wel wat moeite hebben gekost, dat had niet gehoeven, maar ik heb het idee dat het meeste oponthoud veroorzaakt werd/word doordat ik het meeste van mijn ge'XHTML en ge'CSS na twaalven/eenen/tweeen doe en je in Groningen (nog) geen Jolt Cola kan krijgen. Dus misschien moet ik maar, of meer koffie drinken of eerder naar bad gaan, maar dan weet ik niet wanneer ik het wel zou moeten doen. Dus dan maar 's nachts en langzaam. (2 uur 's nachts)

Sl4rtyb4rtf4st 03-02-2007


Het wordt steeds beter

Eigenlijk is het niet een grote aanpassing maar het is wel een heel erg zichtbare, de kopjes in de tekst. Het is vaak heel stom met web sites, om een site er gelikt uit te laten zien hoef je niet echt heel goed te zijn met xhtml en CSS (helpt wel), belangrijker is dat je met een grafisch programma kan omgaan want daar moet alle eye-candy vandaan komen. Daar naast is inspiratie ook belangrijk natuurlijk. Dus een heel goed geschreven site kan makkelijk onopvallend of zelfs lelijk zijn en visa versa kan ook. Er zijn genoeg mooi uitziende sites waarvan de code een zooitje is.
De W3C site bij voorbeeld, de site van de ontwikkelaars van web gerelateerde standaarden . De site is oerlelijk, en dit is de site van mensen die alle ins en outs weten van web programmeren. Nu zijn er natuurlijk veel meer voorbeelden van sites met mooie code die prachtig zijn, de CSS ZenGarden is daar een mooi voorbeeld van. En waarschijnlijk zijn de meeste sites die mooi zijn ook goed ontworpen maar volgende keer als je een saaie site ziet kan het ook zo zijn dat het eigenlijk prachtig is...niet alleen het uiterlijk van een site kan mooi zijn maar ook de code. Volgende aanpassingen: mooiere graphic van logo, mooiere tab knopjes...vrees niet ik hou het wel redelijk schoon, niet te flashy...

Sl4rtyb4rtf4st 30-01-2007


Mooie border

En, zie je het? Ik ben er best wel een tijdje mee bezig geweest om het werkende te krijgen, het ziet er misschien simpel uit maar ik ben nog een redelijk onervaren CSS coder en alles wat niet simpel is kost mij wat meer tijd. Gelukkig heb ik de breedte van de site vast staan anders zou het helemaal een klus zijn geweest en de markup wordt er ook niet mooier van. Ik wilde het eerst rond doen maar dat zag er helemaal niet uit, zo is het een stuk strakker en eigenlijk wil ik ook niet teveel grafische shit, ik wil het een beetje schoon houden maar een border met schaduw is echt een klassieker die ik niet kon overslaan (hier de oude voor als je het was vergeten...kan je altijd nog zeggen dat ik een eikel ben en dat het eerst mooier was). Daarnaast wilde ik gewoon uitzoeken hoe je dat moest doen. Het is eigenlijk maar heel irritant dat je maar 1 achtergrond plaatje kan hebben bij 1 element (link).
Genoeg technisch geblaat, gisteren hebben alle R.A.F clan leden lekker zitten DoD'en op een 24/7 avalanche server. Ik moet eerlijk zeggen dat Gubert en MrOfficer beter gingen dan ik, ik zuigde eigenlijk wel een beetje. Het had misschien een beetje te maken met het feit dan MrOfficer bijna alleen maar aan het kamperen was, vooral aan het begin, en ik alleen maar aan het rushen. Gubert zat een tijdje goed te sniperen, maar aangezien er in de score eerst word gekeken naar het aantal vlaggen stond Gubert onderaan, ondanks zijn 3 punt nog iets kpd ratio. Ok, hopelijk gaan we vanavond nog ff een potje doen...ik heb nu toch niets te doen...

Sl4rtyb4rtf4st 27-01-2007


Berichten much?

Ik heb een de mogelijkheid toe gevoegd om berichten te plaatsen, dus kunnen jullie (wie?) me vertellen dat je de site lelijk vindt en dat je denkt dat ik een Lame eikel ben. Het behoord allemaal tot de mogelijkheden. Een ander mogelijkheid is is dat het zwaar gespammed wordt advertenties voor viagra en porno sites...als dat gebeurd haal ik het weer weg, dan mot ik maar w88 tot ik een eigen domein en een php oplossing heb. Tot zover moet het maar op deze manier. Ik heb hem nog niet toegevoegd aan de Engelse versie maar dat doe ik waarschijnlijk morgen.

Sl4rtyb4rtf4st 23-01-2007


Enkele kleine aanpassingen

Ik heb een paar kleine veranderingen aangebracht aan de site. De meeste zijn niet zichtbaar en hadden ook niet met het uiterlijk van de website te maken maar waren eerder van code esthetische aard. De best zichtbare verandering zijn de knoppen boven onder de link tabs, de oude vond ik nogal goedkoop staan en dit volgt het STEAM thema ook beter. Als je een Internet explorer gebruiker bent (download dan een ander browser!) zijn er wat meer veranderingen, de header ziet er nu in IE7 ongeveer hetzelfde uit als in Firefox en Opera, iets wat eerst niet het geval was. Blijkbaar heeft een "unsorted list" van zichzelf een margin die in IE niet tot uiting komt maar wel in Fx en Opera. Nou ja, never mind... Verder moet ik de transitional XHTML DOCTYPE gebruiken aangezien in strict het "target" attribuut verboden is, iets wat eigenlijk heel irritant is want dan moet je het oplossen met javascript ofzo, en ik heb een beetje een hekel aan javascript. Een andere oplossing is een nog al ingewikkelde die gebruik van XHTML 1.1 vereist, dus dat laat ik maar voor wat het is.
Niet al te veel online actie deze dagen, vanavond nog ff Counter Strike met D@rth$i$ter zitten spelen maar ik was na anderhalf uur wel klaar, toen begonnen de dingen minder soepel te gaan en wist ik dat ik moest kappen, ik had het voor de verandering door voor dat de frustratie al te hevig werd...

Sl4rtyb4rtf4st 22-01-2007


Engelse versie

Aangezien de voertaal op het internet niet echt nederlands is heb ik maar een Engelse versie gemaakt van de R.A.F site. Ik heb dus het meeste vertaald naar engels, alleen de links pagina moet ik nog vertalen. Dit was toch best wel een beetje werk maar het is gelukt en al zeg ik het zelf het ziet er even goed uit als de nederlandse versie, misschien wel beter ;)
Welke versie je wilt lezen is aan jouw, boven aan elke pagina kan je een linkje vinden naar de Engelse of Nederlandse versie van de site, afhankelijk van in welke versie je zit. Andere dingen die nog op stapel staan zijn het gasten boek en misschien mooiere achtergrondjes voor de knoppen bovenaan...ja ja, hou de site maar goed in de gaten...1 en al spektakel! (deze post komt niet in de engelse versie omdat het voor de engelse versie natuurlijk geen nieuws is dat er een engelse versie is)...

Sl4rtyb4rtf4st 21-01-2007


Site Aanpassingen

Ik heb wat zitten kloten aan het uiterlijk (en innerlijk) van de website. Het meeste van wat ik wilde doen is (nog) niet gelukt...eigenlijk is het enige wat gelukt is, en waar eigenlijk ook geen hond aan was, is het "email form" waar je komt door op "mail" onderaan de pagina te klikken. Hiermee kan er een mailtje worden gestuurt naar de beheerder (moi) zonder dat het email adress eenvoudig zichtbaar is (voor spiders). Dit is eigenlijk wel nodig omdat je anders overspoeld wordt met spam mail omdat spammers autonome programmatjes hebben draaien die het internet afstruinen op zoek naar mail adressen.
Andere dingen die tot zover nog niet gelukt zijn, zijn het gastenboek, en wat automatiserings mogelijkheden. Bij nader inzien heb ik voor het tweede PHP of ASP nodig, iets waar ik maar heel beperkt verstand van heb en wat ik niet kan gebruiken op de eenvoudige webserver van mijn huidige provider. Dit zal dus moeten wachten tot ik een eigen domein heb en ruimte op een betere server, evenals op wat meer kennis van PHP (ASP is van MS en PHP is opensource...dan is de keuze redelijk snel gemaakt). Het gastenboek onderdeel moet nog wel gaan lukken maar ik weet niet zeker of ik het wel wil hebben als het alleen via een GCI Perl script moet...dat is zo 20ste eews...:P

Sl4rtyb4rtf4st 21-01-2007


I SUCK

Ik kan me toch zo irriteren aan mezelf soms, zit ik een hele tijd lekker te spelen en het gaat best wel goed en dan oppeens is er een omslag punt. Ik wordt 10x gekilled zonder dat ik een kill maak en vang een paar granaten op met mijn gezicht. Dan zit ik me toch zo op te eten achter mijn toetsenboard, en krijg ik de neiging om met mijn toetsenboard te slaan. Doe ik een paar WTF en FFS en nog een paar OMG, niet dat het helpt, het wordt alleen maar erger. Het enige wat zou helpen is kappen maar daar ben ik op dat moment te opgenaaid voor. Uiteindelijk, als er geen verbetering komt, kap ik maar wel, ondertussen zit mijn kpd (kill per death) ratio ergens in de 0.3, en ben ik gedeprimeerd. Dit was dus het geval een minuut of 30 geleden....ik ben er nu alweer overheen...

Sl4rtyb4rtf4st 17-01-2007


R.A.F Forum

OK, dit klinkt misschien belachelijk voor een clan van drie maar ik heb een forum aangemaakt. Dat kan redelijk eenvoudig en gratis bij ForumUp.nl. Heb al een beetje aan de kleuren zitten sleutelen maar het klopt nog niet helemaal. De methode voor het verranderen van die kleuren is niet echt heel doorzichtig, of misschien moet ik ff in de FAQ kijken....maar daar ben ik nu nog ff te lui voor.
Ik heb ook een paar sup-fora aangemaakt voor het bespreken van bepaalde onderwerpen, niet dat ik een enorme aanloop verw8, ik ga waarschijnlijk een ronde dansje doen als ik 1 bericht heb die niet van mij afkomstig is...voorlopig is alleen nog een GoogleBot langs geweest, en de andere leden van de clan moeten zich ook nog aanmelden...misschien ben ik er entousiaster over dan zei... Anyway, op naar slap gelul op het forum.

Sl4rtyb4rtf4st 17-01-2007


YOU SUCK

Hoe komt het dat als ik DoD aan het spelen ben, vandaag bv (zonder de rest van R.A.F), ik heel de tijd het gevoel heb dat ik alles moet doen...alsof de rest maar een beetje rond loopt en zoiets heeft van "Nou, ik ga hier een tijdje staan met mijn MG, ookal komt er niemand eraan, ik vindt het hier wel leuk..." Geen coordinatie, geen actie als er de tegen partij de flag gaat pakken...maar gewoon doorgaan met wat ik aan het doen was alsof alles goed komt. Elke minuut of vier maak je een kill waarna je zelf weer gekilled wordt waarna je weer op het exact zelfde plekje gaat zitten...ja dat is echt productief...NOT!!!
Waar ik me ook zo aan kan ergeren zijn die snipers die in Avalanche bij de Alied in dat kamertje gaan zitten op 1 hoog waar je soort van uitzicht hebt...dat is de meest stome plek om als sniper te zitten, tenzij het op doorgang is, je moet daar beneden staan dan kan je alle hoeken pakken.
Ik heb altijd het gevoel dat ik de enige ben die denkt terwijl 'ie speeld. Ik kan heel best egocentrisch zijn maar als ik DoD speel heb ik vaak het idee dat ik de enige "team player" ben. Boehoehoe...
Iedereen heeft vast hetzelfde, en vindt mij dom bezig zijn...misschien moet ik gewoon op zoek naar een betere server.

Sl4rtyb4rtf4st 16-01-2007


R.A.F Oprichting

Blijkbaar is er animo dus de oprichting van RAF is een feit, of we daar blij mee moeten zijn is natuurlijk een tweede. De tijd zal het leren, zoals ik soms zeg. Voorlopig bestaat de clan uit MrOfficer, Gubert (D@rthsister) en Sl4rtyb4rtf4st. Er is geen rangorde vastgesteld en dat zie ik ook niet zo 1 2 3 gebeuren, its all about the fun...enzo.
Hier zal ik om de zoveel tijd wel berichtjes neer zetten die betrekking hebben op de clan of gewoon als ik zin heb om iets hier zo neer te zetten (blog?). De site is nog redelijk pril dus zal er aan het uiterlijk van de site ook nog wel worden gesleuteld.

Sl4rtyb4rtf4st 15-01-2007


Ja ja, weer een zinloze toevoeging aan de gemeenschap

Wie weet misschien heeft de grote verzameling clans er weer 1tje bij; de R.A.F clan, nee dit staat niet voor de "Rote Armee Fraction", en ook niet de "Royal Air Force" maar vreemd genoeg voor de Rik Andrew en Frans clan. Ja, heel origineel we hebben onze initialen gebruikt voor de naam van de clan.
Wat willen we bereiken met het oprichten van alweer een andere clan, niets, en ik denk dat dat ook meteen een goed motto is voor onze clan. We hebben GEEN ambitie 'what so ever' en willen NIETS bereiken behalve het hebben van een beetje lol tijdens het spelen van Counter Strike: Source en Day of Defeate. We hebben ook geen clan policy, de een is een onverbeterbare camp lul en de andere houd van suicidaal rushen...van alles wat, zolang we er maar lol in hebben.

Trouwens, deze site ziet er een stuk beter uit in Firefox of Opera, aangezien IE (ook IE7) moeite heeft met CSS interpretatie.

Sl4rtyb4rtf4st 14-01-2007



Berichten




Bericht gepost op: Thu Feb 1 0:57:20 2007 door: Sl4rty


Nee joh, ik zit bij mijn provider op een hele simpele server die houd dat soort dingen helemaal niet bij. Het zou misschien kunnen met java script ofzo, maar daar begin ik niet aan.

Bericht gepost op: Wed Jan 31 18:51:40 2007 door: gubert


kun je het ip adres niet checken??

Bericht gepost op: Wed Jan 31 0:56:26 2007 door: Sl4rty


Ja ik weet het ook niet...niet echt veel informatie...

Bericht gepost op: Wed Jan 31 0:19:24 2007 door: gubert


Ha! Iemand die we niet kennen heeft een berichtje achtergelaten... Maar, wat moeten we er nou van denken.....???

Bericht gepost op: Tue Jan 30 13:49:38 2007 door: Bla


Ja ja, nou nou, tis wat

Bericht gepost op: Thu Jan 25 19:19:46 2007 door: Sl4rty


Kijk maar op de links pagina...

Bericht gepost op: Thu Jan 25 15:38:13 2007 door: gubert


HLSW???

Bericht gepost op: Thu Jan 25 12:04:16 2007 door: Sl4rty


Nou ja ik ging niet echt veel beter, vooral op die duitse server, wat een stel lame ASS-HOLES waren dat, niet te geloven. Anyway, ik moet denk ik maar weer eens bij Rik langs zodat ik HLSW kan installeren, dan kan hij vanuit daar zijn games starten.
http://www.hlsw.org/?page=download&category=hlsw

Bericht gepost op: Thu Jan 25 1:00:36 2007 door: gubert


Goed geregeld. Jammer dat ik net zo kut ging met css......

Bericht gepost op: Wed Jan 23 1:50:48 2007 door: Sl4rty


Zo, het gastenboek cq berichten mogelijkheid werkt ook weer fijn. Nu hopen dat we niet zwaar gespammed worden want dan haal ik het meteen weer ofline.

Verstuur een bericht


Naam:
E-mailadres:
Onderwerp:
Counter Strike: Source Day of Defeat